Trumpai apie „remarketingą“

Modernūs verslai nuolatos ieško tinkamos metodikos padidinti savo klientų skaičių bei kaip įmanoma daugiau sumažinti savo reklaminių kaštų skaičių.

Remarketingo metodika – tai būdas kuomet žmonės, net ir nepirkę iš jūsų įmonės jokios produkcijos ar paslaugų, į savo kompiuterį ar mobilųjį įrenginį gauna reklaminį turinį vien apsilankius jūsų svetainėje. Šis turinys

būna tiesiogiai susijęs su vartotojo prieš tai panaudota paeiška bei bandytais užklausos rezultatais. Tai leidžia pilnai „neprarasti“ dalies savo lankytojų ir suteikia pilnai legalų šansą dar kartą pabandyti pateikti paslaugą jam.

„Google“ įvardijami remarketingo privalumai

Anot paties „Google“, ši reklamos technika padeda padidinti pardavimų galimybes, su jūsų įmone susijusių internetinių registracijų kiekį, ir strategiškai didinti jūsų prekinio ženklo žinomumą tam tikroje prekių ar paslaugų sferoje.

Pagrindiniai metodikos privalumai apibendrinus:

  • Jūs galite reklamuoti savo įmonę tuo metu kai vartotojai yra labiausiai linkę pirkti prekę ar paslaugą. Apsilankymas jūsų svetainėje garantuos rodomas reklamas jam naudojantis paeiškos sistemomis bei kitomis svetainėmis ar mobiliomis programėlėmis.

  • Yra galimybė pasiekti didžiulius kiekius vartotojų, sudarant tinkamą remarketingo strategiją. t.y susikurti remarketingo sąrašus su vartotojais kurie galbūt užsiregistravo, tačiau nieko iš jūsų neįsigijo. Tai pat sukurti, tinkamo pobūdžio reklamą, skatinančią vartotojus grįžti atgal.

  • „Google“ leidžia vietoje kurti itin lengvas tekstines, atvaizdines bei video reklamas ir visuomet siūlys įsigyti jas aukcione už labiausiai apsimokančią kainą jums ir jūsų įmonei.

Ką reikia žinoti prieš pradedant?

Prieš pradedant naudoti šią techniką, tiksliai susižinokite kokią remarketingo kampaniją taikysite ir kokių rezultatų jūs sieksite. „Google“ siūlo galimybę atskirai įsigyti demonstracinio pobūdžio („Display Network“) reklaminę kampaniją. Jeigu jus domina ir galimybė naudoti prieš tai minėtus remarketingo sąrašus su potencialiais klientais, yra suteikiamos metodikos kurti jiems taip pat, iš karto vietoje.

Tačiau, ko gero svarbiausias svetainės paruošimo remarketingui elementas – „Google AdWords“ tag‘o pridėjimas į savo svetainės kodą, potencialiems klientų šaltiniams pritraukti. Toks svetainės užregistravimas automatizuoja jūsų svetainės lankytojų pridėjimą į remarketingo sąrašus.

Šaltinis:

„Google AdWords“ – „Remarketing