Logotipo kūrimas: ieškoti prasmės ar ne?

Įkūrus verslą, sukūrus produktą ar net paprasčiausią interneto svetainę naudinga susikurti logotipą. Logotipas stiprina įvaizdį, sukuria daugiau patikimumo, kelia produkto vertę ir palengvina jo atpažinimą. Taigi, logotipo kūrimas yra vienas iš pirmųjų darbų, kuriuos reikia atlikti kuriant įmonę, sukūrus išskirtinį produktą ar net užsakius interneto svetainės kūrimo paslaugą. Tik kaip išsirinkti?

Vieni nori, kad jų įmonės logotipas turėtų prasmę, nors ir simbolinę. Pavyzdžiui, vienaračiai siejasi su vienetu ir ratu, todėl puikiai tinka vienetas įkomponuotas apskritime. Logiška? Taip. Paprasta? Taip. Įsimintina? Ko gero taip.

Tokios įmonės kaip Coca-Cola turi labai paprastą, tačiau puikiai žinomą logotipą – tai išskirtinis šriftas, kurį linkę pamėgdžioti kai kurie kiti gėrimų gamintojai. Bet koks tekstas, užrašytas šiuo šriftu iš karto kelia asociacijas su įmone, o paklausus kokios dvi spalvos yra Coca-Cola spalvos bet kurio šio gėrimo mėgėjo iš karto sulauktumėme atsakymo: balta ir raudona. Tai puikus sėkmingo logotipo pavyzdys.

Tuo tarpu kai kurios įmonės renkasi įvairius, nelabai susijusius simbolius, įterpia pavadinimo trumpinius ar visą pavadinimą, jei jis nėra ilgas. Ar tai blogai? Vargu. Kartais prie to tiesiog įprantama ir net jei buvo mintis apie išskirtinesnį logotipą pagalvoti ateityje, pasiliekama prie senojo. Visgi, jei logotipą naudosite daug ir dažnai, iš karto pagalvokite apie geriausią variantą.

Logotipo kūrimas užtrunka įvairiai, labai daug priklauso nuo Jūsų poreikio, užsakymo sudėtingumo, kūrėjo profesionalumo bei jo užimtumo. Galima sakyti, tai meninis kūrinys, todėl vertėtų suprasti, kad numatyti tikslios sukūrimo datos gali būti neįmanoma. Dėl to siūlome neskubinti autoriaus (tikrai suprastės kokybė), numatyti šiam reikalui daugiau laiko ir mėgautis aukščiausios kokybės logotipu, kuris Jūsų įmonę, produktą ar interneto svetainę reprezentuos įvairiausiose situacijose.