Google Ads reklama: kodėl verta ja pasinaudoti

Jei neseniai pradėjote domėtis šiuolaikinės reklamos galimybėmis, vildamiesi atrasti jūsų verslui geriausiai tinkančias rinkodaros priemones, turbūt jau spėjote bent mažumėle susipažinti su 

Google Ads reklama, kuri jau ne vienerius metus yra pati populiariausia reklamos priemonė visame pasaulyje. Tačiau jei vis dar Google Ads reklama nepasinaudojote, būtų labai naudinga sužinoti pagrindinius šios rinkodaros priemonės privalumus.

Google Ads veikia greičiau nei SEO

Kiekvienas tinklalapio ar el. parduotuvės savininkas šiomis dienomis žino, kas yra SEO ir kam jo reikia. Tačiau nors visi suprantame, kad SEO turėtų būti labai svarbi kiekvieno šiuolaikinio verslo dalis, Google Ads reklama veikia kur kas greičiau nei SEO. Dėl šios priežasties gerokai daugiau verslų pirmenybę yra linkę skirti Google reklamai, kuri padeda labai greitai pritraukti daugiau naujų lankytojų ir padidinti pardavimus.

Taip pat labai svarbu atminti, kad Google Ads reklamos atveju vienu metu galima pasirinkti labai daug skirtingų raktažodžių ir raktinių frazių, savo reklamines kampanijas galima bet kuriuo metu sustabdyti ir vėl aktyvuoti – jau nekalbant apie tai, kad jūsų reklama gali tapti akimirksniu matoma internetinės paieškos sistemos pirmojo rezultatų puslapio viršuje.

Padeda padidinti prekės ženklo matomumą

Google Ads padeda padidinti lankomumą, pardavimus ir konversiją, tačiau ši reklamos priemonė taip pat tampa ir labai veiksmingu būdu lengviau apie save pranešti tikslinei auditorijai. Trumpiau tariant, Google Ads reklama padeda padidinti prekės ženklo matomumą, o tai savo ruožtu didina ir vartotojų pasitikėjimą, tokiu būdu įtakojant ir didesnius pardavimus.

Kai šiuolaikinėje rinkoje yra tiek daug skirtingų prekės ženklų ir kiekvienoje rinkoje vyrauja tokia didelė konkurenciją, prekės ženklo matomumas vaidina labai svarbų vaidmenį visame verslo vystymo procese.

Suteikia remarketingo galimybę

Viena iš svarbiausių Google Ads reklamos galimybių – tai „prarasto“ vartotojo susigrąžinimas. Greičiausiai jau ne kartą buvote girdėję terminą „remarketingas“. Ir taip yra nebe priežasties. Tai yra labai populiari Google Ads reklamos funkcija, kuri padeda verslui padidinti pardavimus ir pasiekti geresnius rezultatus.

Šios reklamos priemonės pagalba iš tinklalapio ar el. parduotuvės iškeliavęs vartotojas nebėra amžiams prarastas. Remarketingas padeda tokį vartotoją susigrąžinti. Todėl jei norite padidinti konversiją ir pagerinti pardavimus, Google Ads reklama turi ką pasiūlyti.

Leidžia stebėti pasiekiamus rezultatus

Kai naudojamasi tradicinėmis reklamos priemonėmis, tokiomis kaip laikraščiai, žurnalai, radijas, televizija, lauko reklama ir kt., tampa ypač sunku įvertinti reklamos našumą ir pasiekiamus rezultatus.

Tačiau Google Ads reklama suteikia galimybę kur kas lengviau stebėti savo reklaminių kampanijų našumą, tokiu būdu visuomet žinant, kokie rinkodaros sprendimai veikia geriausiai, o kurių galbūt būtų verta atsisakyti. Atsižvelgiant į tokią informaciją galima paprasčiau valdyti savo reklamos biudžetą, koreguoti reklamines kampanijas ir paversti jas kur kas efektyvesnėmis.

Padeda išsiaiškinti gerokai daugiau

Google Ads reklama taip pat padeda verslui išsiaiškinti gerokai daugiau svarbios informacijos, kurios dėka galima geriau pažinti savo tikslinį vartotoją, suprasti, kas jį iš tikrųjų galėtų dominti, kokia yra įprasta tikslinei auditorijai priskiriamų vartotojų elgsena, kiek laiko lankytojai praleidžia tinklalapyje, koks yra atmetimo rodiklis, kiek vartotojų sugrįžta ir kt. Visa ši informacija gali būti neįkainojama, kai kalbama apie rinkodaros strategijų kūrimą ir jų įgyvendinimą.

Todėl jei jūs jau kurį laiką ieškote veiksmingų priemonių, kurios galėtų padėti jūsų verslui pasiekti užsibrėžtus tikslus, Google reklama gali tapti atsakymu į visus jūsų klausimus.