Mėgstantiems skaityti knygas. Kur tai daryti patogiausia?

 

Kartais net neturėdami pasirinkimo, turime praleisti daugiau laiko namuose, poilsiaudami ir galbūt skaityti knygą. Jeigu jūs esate tas, kur neįsivaizduoja vakaro be knygos, šis straipsnis turėtų būti įdomus būtent jums. Vietų pasirinkimas, kur skaityti, yra didelis, tačiau šį kartą pamirškime bibliotekas aš viešąsias erdves, o paieškokime jaukaus kampelio pačiuose namuose. 

Skaitymui reikalinga ramybė ir patogumas ir geras apšvietimas. Vadinasi, jums reikės geros vietos, gero apšvietimo ir patgaus fotelio. Šiame straipnsyje pakalbėsime, kaip kuo lengviau išsirinkti vietą knygos skaitymui. 

Kaip susirasti geriausią vietą?

Namuose galima rasti tikrai daug gerų ir patogių vietų. Kaip pasiūlymas galėtų būti: 

  • Betkuris gyvenamasis kambarys;
  • balkonas ar terasa.

Nesvarbu kur apsistosite, svarbu, jog jaustumėtės patogiai ir maloniai toje erdvėje skaitydami savo popierinę ar elektroninę knygą. Pabrėžtina, jog jūsų erdvė turi turėti dvi pagrindines savo ypatybes.

Ramybė 

Pati geriausia vieta skaitymui yra ta, kurioje ramu, nėra jokių pašalinių garsų. Skaitant norisi kiek įmanoma labiau susikaupti todėl turėtų būti absoliuti tyla. Jei aplinkui bus šurmulys, ar kiti pašaliniai garsai, kaip maisto gaminimas ar darbas prie kompiuterio, spaudinėjant kompiuterio klaviatūrą, bus tikrai sunkus susikaupti ir ramiai skaityti. 

Apšvietimas

Tikriausias, vienas iš svarbiausių yra apšvietimas. Tinkamas apšvietimas užtikrins kokybišką skaitymą ir taip negadins jūsų akių. Apšvietimas turi būti ne per ryškus, bet ir ne per tamsus. Priklausomai nuo jūsų pasirikto baldo, pritaikyti šviestuvų neturėtų būti sunku. Gali būti sieniniai ar pastatomi šviestuvai

Patogumas

Dabar kalbame apie patogumą. Patogus fotelis, ar sofa, turėtų atsirasti būtent toje vietoje, kurioje skaitysite. Galbūt tai gali ibūti ir miegamasis kambarys ir skaitymas lovoje kaikuriems yra pats mėgstamiausias. Tačiau jeigu nepatinka skaityti gulint, nepagailėkite laiko ir pastangų paieškoti ir išsirinkti tikrai būtent jums patogų baldą. 

Taigi, pagrindiniai principai pagal kuriuos rinksimės skaitymo vietą turėtų būti ta erdvė kur galėsime gerai susikaupti skaitymui ir turėsime pakankamą kiekį geros šviesos.

Kaip įsirengsime pačią erdvę?

Jau turint suplanavus kokia tai vieta, laikas pagalvoti, kaip  ją įsirengti neužtenka pasidėti fotelio ir lempos. Skaitymo vieta turėtų būti, pirmiausiai, jauki. 

Taip pat skaitymo vietoje turėtų būti kažkoks staliukas, ant kurio pasidėsite arbatos puodelį, ar knygą darant pertrauką. Taip pat labai daug jaukumo priduoda knygų lentynos. Tada jūsų skaitymo kampelis taps tikrai jaukus ir pastebimas ti kįėjus į namus. 

Pabaigai

Taigi pakalbėjome apie tai kokia skaitymo erdvė turėtų būti. Jeigu esate knygų mėgėjas, labai rimtai pagalvokite apie tokios vietos įsirengimą ir skaitymas tuomet taps dar geresnis ir smagesnis. 

Linkime, susikurti jums jaukią ir patogią laisvalaikio, knygos skaitymo erdvę. 

Kaip daromas gelinis lakavimas. Pliusai ir minusai

Ne paslaptis, jog moterys savo grožiu rūpinasi kiekvieną dieną. Vienas iš pagrindinių dalykų – nagai ir jų priežiūra. Anksčiau itin populiarus buvęs tradicinis laikas po truputį vis yra keičiamas geline alternatyva. 

Tradiciniu laku nulakuotus nagus reikia tepti itin kruopščiai, o jam išdžiūvus – labai saugoti savo nagus, kad jie nesiluptų o efektas liktų kuo ilgiau.

Labai gera išeitis tokiu atveju – gelinis lakavimas. Nors tokia procedūra kartu su manikiūru užtruks apie 2 valandas, geliu dažytų nagų efektas išliks net iki 4 savaičių, priešingai nei tradiciniu laku kur efektas išlieka apie 3 dienas.

Šiame straipsnyje plačiau aptarsime gelinį lakavimą ir šios procedūros pliusus bei minusus. 

Gelinis lakavimas – procedūros eiga

Ši grožio procedūra – labai paprasta, tačiau vistiek į ją įeina keli pagrindiniai etapai. Jei lankysitės grožio salone ir jums procedūrą atlieka specialistė, pavyzdžiui kaip gelinis lakavimas Klaipėdoje, visų pirma pasirūpinkite, jog yra laikomasi visų higienos reikalavimų prieš procedūrą – sterilūs įrankiai, vienkartinės pirštinės ir t.t.

Pati lakavimo procedūra turės kelis etapus. 

  • Pirmiausia yra pradedama nuo manikiūro. Šiais laikais manikiūras pagrinde yra atliekamas specialiu freziniu aparatu, jis yra visiškai saugus ir jokios rizikos pažeisti odos nėra. 
  • Kitas etapas – nagų formavimas. Specialistė pašiauš jūsų nagus į jūsų pageidaujamą formą. Šis etapas yra ko ne pats svarbiausias. Kitu atveju nagų lakas nesilaikys taip kaip turi laikytis.
  • Trečias etapas – valymas. Prieš pat dedant laką, taip pat labai svarbu, jog jūsų meistė nuvalytų nagus specialiu skysčiu, jog dingtų visos dulkės susidariusios po manikiūro.
  • Ketvirtas etapas – gruntas. Nagus būtina patepti grunto sluoksniu, gerinančiu nagų sukibimą su laku.
  • Penktas etapas – padengimas baze. Šiame etape nagai yra padengiami nagų lako baze ir yra išdžiovinami UV lempos pagalba.
  • Šeštas etapas – padengimas norima spalva. Nagai yra padengiami pageidaujama spalva. Paprastai užtenka 2-3 spalvos sluoksnių rezultatui pasiekti.

Gelinis lakavimas – pliusai ir minusai

Kaip ir bet kokia kita grožio procedūra, lakavimas geliu turi savo pliusų ir minusų. Pateikiame pliusus ir minusus, žemiau.

Pliusai

  • Ilgalaikis – rezultatas išsilaiko net 3-4 savaites, o gelis nepraranda savo žavesio.
  • Galima kurti įvairų stilių – gelinis lakavimas atliekamas ne tik spalvomis tačiau ir lipdukais, blizgučiais, piešiniais ir t.t. Taigi, galite susikurti tokį stilių kuris jums labiausiai patinka.
  • Tinka visiems nagams -gelinis lakavimas puikiai tinka tiek trumpiems, tiek ilgiems nagams, juos galima pritaikyti bet kokiam stiliui.

Minusai

  • Netinka jautriems nagams – jei jūsų nagai labai ploni, gelinis lakavimas gali ir netikti. Taip gali būti dėl to, jog ruošiant nagus procedūrai, jie yra dar labiau nudildomi.
  • Gali atšokti – nors tai pasitaiko retai, jei nagai yra dažnai mirkomi vandenyje gelis gali pradėti atšokti. Šį trūkumą galima apeiti pasirenkant kietąjį gelį.
  • Reikia lankytis pas specialistę reguliariai – lankytis pas meistrę kas mėnesį vistiek reikės. Norint išlaikyti gelio žavesį, būtina daryti reguliarius potepius naujais sluoksniais.

Pabaigai

Straipsnyje aptarėme gelini lakavimą, jo privalumus bei trūkumus. Iš tiesų tai yra labai gera procedūra ir puikus sprendimas moterims norinčioms ilgalaikio sprendimo gerai atrodantiems nagams. Svarbiausia – kvalifikuota meistrė gali gerai atlikti visus darbus.
 

Maisto papildai ir mityba prieš treniruotę

Yra žinoma, kad aplinkoje ne visi žmonės pakankamai vertina geros ir subalansuotos mitybos svarbą sportuojant. Galima teigti, jog tinkamos maisto pasirinkimas prieš treniruotę – jau yra pusė darbo siekiant to ko mes norime. Sportuojantiems žmonėms, maistas nėra vien tik priemonė pasisotinti. Įvairūs produktai mums suteikia būtinos energijos siekti rezultatų ir turėti tvirtą sveikatą. Šiame straipsnyje – apie maistą ir maisto papildų pasirinkimą prieš treniruotę. Ko mums reikia ir ko turėtumėte vengti norint auginti raumenis?

Nevalgyti prieš treniruotę nėra geras pasirinkimas

Sportuoti tusčiu skrandžiu, nevalgius yra negerai. Kodėl? Skaitykite šiame straipsnyje. Moksliniai tyrimai byloja, jog sportas skatina didesnę riebalų oksidaciją mūsų organizme ir tokiu būdu pradedame deginti riebalų atsargas, jei nesame valgę prieš tai.

 

Tačiau tai nebūtinai reikš nereikalingų riebalų sudeginimą. Dauguma riebalų atsargų organizmas ima ne iš riebalų sluoksnio esančio po mūsų oda, tačiau iš pačių raumenų ląstelių.

Po sporto, ne oksiduoti riebalai grįžta į poodinį sluoksnį, o raumenis praranda papildomas medžiagas, todėl dingsta praktiškai visa nauda sporte..

Taigi, jei norite pasiekti rezultatų, turite valgyti ir valgyti pakankamai.

Pirmiausiai pakalbėsime apie maisto papildus sportui.

Kokius maisto papildus vartoti?

Maisto papildai – tai papildomos medžiagos padedančios sustiprinti mūsų rezultatus salėje ir organizmui pasisavinti daugiau jam reikalingų medžiagų. Vienas pagrindinių jų privalumų yra tai, jog papildai padeda atsigauti po treniruotės kur kas greičiau nei jų nevartojant.

Jei siekiate treniruotis dažniau ir intensyviau bei dar labiau paskatinti raumenų augimą, be papildų apskritai sunkiai apsieisite, kadangi čia atsistatymas bus itin svarbus. Papildai skatina organizmo hormonų gamyba bei suteikia jam priedinių medžiagų.

Visa tai užtikrins puikią savijautą ir žymiai efektyvesnes treniruotes.

Svarbiausi papildai:

Ką reikia valgyti, o ko ne?


Angliavandeniai

Sudėtiniai angliavandeniai – kiekvieno sportuojančio žmogaus draugas. Apie šių medžiagų naudą yra labai daug medžiagos, tačiau kaip pagrindinis privalumas yra įvardijamas ištvermės didinimas.

Angliavandeniai skatina raumenis savintis daugiau gliukozės, kas žinoma reiškia, jog turėsite daugiau energijos. Su daugiau energijos galėsite atlikti ilgesnę ir intensyvesnę treniruotę nei neturint pakankamų gliukozės atsargų.

Tinkamiausi maisto produktai:

  • Avižiniai dribsniai
  • Pilnagrūdžiai makaronai
  • Bulvės
  • Grikiai ir kt.

Raktinis žodis čia būtent ir yra sudėtiniai angliavandeniai, o ne paprastieji (cukrus, pienas, medus ir t.t). Paprastieji geba suteikti tik labai ribotą energijos pliūpsnį, todėl jei suvalgysite, tarkime, daug saldainių prieš treniruotę, pajusite menką skirtumą ir greitai vėl būsite be jėgų.


Baltymai

Kitas svarbus energijos šaltinis žmogui yra baltymai. Sportuojant baltymai labai padeda atliekantiems jėgos pratimus ir taip pat padeda palaikyti treniruočių intensyvumą.

Ekspertai rekomenduoja vartoti apie 1,5 g/kg baltymų per parą 100 kg sveriančiam žmogui. Žinoma, vien bet kokių baltymų neužtenka, reikia pasirūpinti, jog tai būtų aukštos kokybės baltymai.

Rekomenduojami produktai:

  • Kalakutiena
  • Vištienos krūtinėlė
  • Pieno produktai
  • Jautiena
  • Kiaušiniai

Riebalai


Riebalus organizmas virškina ilgiausiai ir sunkiausiai, todėl prieš treniruotę savęs tikrai nereikėtų apsunkinti maistu, kadangi energija iš tokių produktų ateis lėčiausiai. Svarbu vartoti ne daug riebalų.

 

Vanduo


Nepamirškite ir tinkamai hidratuotis prieš treniruotę. Sportuodami – daug prakaituosite, todėl reikėtų suvartoti bent 500ml vandens prieš treniruotę. 

Per daug vandens – apsunkins treniruotę ir skatins šlapinimą, o per mažas kiekis sukels dehidrataciją ir silpnumą, todėl raskite savąjį balansą.
 

Pabaigai

Tinkamas maisto ir maisto papildų vartojimas padės pasiekti maksimalius rezultatus salėje. Svarbiausia surasti tą papildų kombinaciją kuri tinkamiausia jums. Išbandykite populiariausius papildus mūsų parduotuvėje ir suraskite tai kas veikia geriausiai.